فرش محتشم فرش محتشم

فرش قیطران

فرش هاي پر فروش 1401

 

فرش آشپزخانه

 

كارهاي پر فروش فرش ماشينييكي از زيباترين اجزاء هر آشپزخانه ايراني كه از زمان هاي قديم تا به امروز همواره كاربرد خود را حفظ كرده و بسيار مورد توجه است فرش (carpet) آشپزخانه مي باشد. فرش آشپزخانه علاوه بر اين كه كفپوش زيبا هستند و جلوه بصري فوق العاده اي به بيننده مي دهند موجب آسايش و راحتي كدبانوي منزل شما را نيز فراهم مي كنند. چرا كه هنوز هم در بسياري از خانه هاي ايراني هستند بانواني كه ترجيح مي دهند به جاي استفاده از ميز و صندلي براي انجام امور آشپزخانه از نشستن بر روي فرش گرم و نرم لذت ببرد و با خيال راحت به امور آشپزخانه و آشپزي رسيدگي كنند. خريد فرش آشپزخانه در طرح هاي چاپي اين روزها پر طرفدار است.

 

فرش جديد 1401

زيبايي فرش هاي ايراني همواره و در همه ي زمان ها زبانزد عام و خاص بوده است. اصالتي كه فرش جديد ايراني دارد، يك اصالت ناب و تكرار نشدني است. فرش ايراني، يك اثر هنري بي بديل است كه با طرح، رنگ و نقوش چشم نوازي كه دارد، تكه اي از بهشت را در خانه مي نماياند. اين آفريده ي ماندگار، با گذر زمان زيبا و زيباتر شده و بر ارزش آن افزوده مي شود. ايران و بافنده ي ايراني، تا به امروز نام و سابقه ي خود را در زمينه ي هنر فرش بافي حفظ كرده است. نام فرش ايراني، نه تنها در خود اين مرزوبوم، بلكه در سراسر جهان مي درخشد. فرش ها به طور كلي به دودسته ي دستبافت و ماشيني تقسيم مي شوند. فرش دستبافت، همان طور كه از نامش برمي آيد، با ظريف كاري انگشت هاي بافنده و نور چشم او، در مدت زماني نسبتاً طولاني، و با الياف طبيعي به عمل آمده و ارزش بسيار زيادي دارد. اما حكايت فرش ماشيني، حكايتي متفاوت است. فرش ماشيني بسيار مقرون به صرفه و به شدت مشايه فرش هاي دستباف مي باشد. فرش جديد در طرح هاي متنوع در اين مجموعه موجود است.

 

فرش پتينه

با پيشرفت هنر در همه زمينه ها و با نياز به فرار از تكرار، اولين تغيير ها هميشه در هنر ها اتفاق مي افتد. نقاشي يكي از اولين هنرها بود كه پتينه را به صورت جدي تجربه مي كرد. نقاشي هاي حالت ابر و باد و از اين دست طرح ها توانسته بود جايگاه خوبي را در بين هنر دوستان قرن 21 باز كند و كم كم اين تغيير و تحول فقط توانست جايگاه خوبي پيدا كند كه در اكثر هنرها باعث پيدايش آثار نو و بكر شد. از قديم الايام نيز فرش با تغيير در هنر مخصوصاً نقاشي دستخوش تحولات جديدي مي شد. فرشهاي كهنه دستباف كه از قديم نسل به نسل چرخيده بودند حتي اگر دچار پارگي يا ساييدگي مي شدند ارزش بيشتري براي صاحبانشان داشتند. شايد فكر وارد شدن اين گونه طراحي به صنعت فرش سالها پيش تر از اين خورده باشد، اما اولين بار در فرش ماشيني اعمال شد. اكنون با پيشرفت هنر و وارد شدن اين گونه هنر به زندگي روزمره مردم فرش پتينه نيز جايگاه خود را در بين خانواده ها به دست آورده است. بسياري از مردم دنبال فرصتي هستند كه دكوراسيونهاي تكراري كه سالهاي زيادي با آن سر كردن را كنار گذاشته و به سمت دنياي جديد و مدرن بروند. براي خريد فرش پتينه كليك كنيد.

خريد فرش محتشم

خريد فرش محتشم كاشان از دو طريق امكان پذير است 1- خريد اينترنتي 2- خريد حضوري. در صورتي كه مايل هستيد خريد خود را به صورت اينترنتي و آنلاين انجام دهيد مي توانيد از طريق نمايندگي هاي فرش محتشم اقدام كنيد. از جمله نمايندگي هاي فرش محتشم كاشان مي توان به هايپر فرش اشاره كرد. شما از طريق سايت هايپر فرش مي توانيد خريد فرش كاشان را تجربه كنيد و فرش مورد نظر خود را انتخاب كنيد از ديگر موارد انتخابي سايز فرش و رنگ فرش مي باشد كه انتخاب آنها از همين طريق نيز قابل انجام است. براي خريد حضوري نيز كه از طريق نمايندگي ها مي باشد ميتوانيد به آدرس اصفهان، خيابان جي، نرسيده به چهارراه اريسون، هايپر فرش الماس كوير مراجعه كنيد.
فرش ماشيني

قيمت فرش محتشم

بسياري از عوامل مي تواند بر روي قيمت فرش محتشم تاثير گذار باشد. براي مثال الياف فرش اگر از جنس پشم، پلي استر يا bcf باشد قيمت پايين تري دارد اما اگر فرش جنس اكريليك باشد مسلما كيفيت و قيمت بالاتري نيز دارد. دومين مورد كه مي تواند بر روي قيمت فرش تاثير بگذارد شانه و تراكم فرش مي باشد هرچه شانه و تراكم فرش بالاتر باشد قيمت فرش نيز بالاتر مي رود و مسلما فرش 700 شانه نسبت به فرش هاي 1500 و 1200 قيمت كمتري دارند. اين قيمت كمتر فرشهاي با تراكم پايين دليل بر بي كيفيت بودن اين فرش ها نيست بلكه تعداد گره بافته شده در فرش كمتر مي باشد. سومين مسئله سايز فرش مي باشد فرشهاي 12 متري از فرش هاي 9 متري و 6 متري گرانتر مي باشد كه اين يك مسئله حل شده مي باشد. از ديگر مواردي كه بر روي قيمت فرش محتشم تاثيرگذار است برند فرش مي باشد. برخي برندها بر اساس تبليغاتي كه شده و جايگاهي كه دارند قيمت هايشان متفاوت ميباشد. اما در اين بين برند هايي هستند كه قيمت مناسب و كيفيت فوق العاده اي دارند مثلاً فرش قيطران و فرش محتشم با اينكه بسيار كيفيت بالايي دارد و جايگاه بسيار خوبي هم دارد اما قيمت فرش هايش مناسب و به صرفه ميباشد. در بالاي اين صفحه ميتوانيد انواع برندها و قيمت هاي فرش محتشم را مشاهده و خريد نماييد. هايپر فرش با چندين سال سابقه مي تواند تمامي قيمت هاي موجود در سايت را تضمين نمايد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/8/17 ساعت: ۰۷ توسط:fargh-gheytaran :

خري فرش طلاكوب با قيمت پايين

 

خريد فرش طلاكوب


براي خريد فرش ماشيني طلاكوب مي توانيد سايز فرش خود را انتخاب نماييد و پس از به سراغ شانه و تراكم برويد. شانه و تراكم براي انتخاب فرش يك اتفاق سليقه‌اي است. اگر مي خواهيد براي محيط هاي پر رفت و آمد فرش انتخاب كنيد حتماً فرش با نخ اكريليك و شانه و تراكم پايين انتخاب كنيد. طرح هاي طلاكوب از برندهاي مختلف در هايپر فرش موجود ميباشد. ثبت سفارش كنيد و تا تحويل فرش خود صبور باشيد. از اينكه با ما همراه هستيد بسيار خوشحاليم.

فرش طلاكوب

انواع فرش طلاكوب

 

1. فرش طلاكوب افشان

فرش هاي طلاكوب افشان مي‌توانند محيط شما را بسيار دلباز و پرنور نشان دهند. در علم دكوراسيون هر طرح داراي مركزيت مي تواند محيط را متراكم و كوچكتر نشان دهد، اما طرح هاي بدون مركزيت مانند افشارن مي تواند محيط را بزرگ جلوه دهند. در نظر داشته باشيد كه پرفروش ترين فرش هاي ۱۴۰۰ و۱۴۰۱ فرشهاي طلاكوب افشان كاشان بوده‌اند كه از انواع برندهاي برتر بافت و عرضه مي‌شوند. فرش هاي طلاكوب افشان در شانه و تراكم متفاوت و رنگبندي متنوع را از ما بخواهيد. فرشهاي زمينه طوسي و نقره اي با طرح هاي طلاكوب بسيار شايسته منازل شما خواهد بود. براي خريد فرش طلاكوب افشان در طرح هاي متنوع و طلا كوب كليك كنيد.
 

2. فرش طلاكوب لچك و ترنج

فرش هاي لچك و ترنج فرش هاي اصيل مي باشند كه براي كساني كه محيط هاي بزرگي دارند بسيار مناسب است. لچك و ترنج نقشه هاي بسيار قديمي و اصيل است كه سالهاست مورد توجه همه ي دنيا بوده است. در اكثر كاخ ها و دكوراسيون هاي قديمي و سنتي فرش ايراني لچك و ترنج زينت بسياري از محيط ها بوده است. فرشهاي لچك و ترنج در حقيقت شناسنامه هنر ايراني ميباش. طلاكوب ها در بسياري از برندهاي معروف كاشان توانسته جايگزين بسياري از طرح‌هاي دستباف باشد. فرش هاي طلاكوب لچك و ترنج كاشان در شانه و تراكم متفاوت و طرح هاي متنوع را از هايپر فرش بخواهيد. براي خريد فرش طلاكوب لچك و ترنج در طرح هاي متنوع طلاكوب كليك كنيد.

3. فرش طلاكوب خشتي

از فرش هاي طلاكوب خشتي غافل نشويد البته اين فرش ها اگرچه طرح هاي سنتي دارند اما به خاطر طلاكوب بودن در بسياري از موارد نيز مي توانند در دكوراسيون هاي مدرن جايگاه ويژه‌اي داشته باشد. فرش هاي طلاكوب خشتي در شانه و تراكم هاي مختلف در كاشان توليد و به بازار عرضه مي شود.

خريد فرش طلاكوب

4. فرش طلاكوب مدرن

فرشهاي مدرن اصولاً فرش هايي هستند كه تعداد رنگ هاي آن زياد نيست و به سمت رنگ هاي لايت و خنثي مي روند. طراحي اين گونه فرش ها از نقاشي هاي مدرن قرن ۲۰ به بعد الهام گرفته شده است. گاهي تركيب چند رنگ بدون نقشه هاي خاص و گاهي طرح هاي افشان يا لچك و ترنج ها كه به صورت پتينه كار شده‌اند را فرش مدرن مي گويند. در سال هاي اخير در فرش هاي مدرن بسيار از طلاكوب استفاده شده است. شايد گرمي اين رنگ يكي از دلايل استفاده آن در فرش هاي مدرن مي باشد، زيرا فرش هاي مدرن با زمينه هاي سرد و لايت با طلاكوب ها بسيار جذاب مي شوند. فرش هاي اكريليك مدرن كاشان بسيار مناسب براي سالن ها و مكان هاي پر رفت و آمد شماست. كه ميتوانيد شانه و تراكم فرش خود را تعيين نماييد و سپس با ما براي خريد همراه شويد. براي خريد فرش مدرن با طرح هاي متنوع و طلاكوب كليك كنيد.

فرش طلاكوب با چه دكوراسيوني ست مي شود؟

فرش هاي طلا كوب بسته به تعداد رنگ هاي به كار رفته در آن و طرح و نقش هاي آن دكوراسيون هاي فاخر و سلطنتي و فرش هاي مدرن با تعداد رنگ كمتر مناسب براي دكوراسيون هاي مدرن مي باشد و دكوراسيون هاي مدرن از مبلمان و پاركت و كاغذ ديواري هاي مدرن استفاده مي شود. از فرش مدرن زمينه طوسي و زمينه هاي سرد با طلاكوب هاي كمرنگ براي دكوراسيون خود غافل نشويد. فرش هاي طلاكوب بسته به اينكه با چه تركيب رنگي يا نقشه‌هاي بافته مي‌شود مي‌تواند براي دكوراسيون هاي مختلف بسيار مناسب باشد.
 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/7/27 ساعت: ۰۹ توسط:fargh-gheytaran :